خودمونی
وبلاگی برای تمام سلایق 
قالب وبلاگ
نويسندگان
آخرين مطالب
چت باکس


لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان خودمونی و آدرس northboy.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





  یک بازی کلاسیک، شگفت انگیز، پرهیجان و اکشن است که می تواند ساعت ها شما را سرگرم کند.



در بازی نینجای میوه شما به عنوان یک نینجا به جنگ میوه ها می روید، باید سرعت عمل خود را در حرکت ماوس روی صفحه بازی و نشانه گیری میوه های آبدار افزایش داده و با ضربه زدن به موقع، آن ها را به چند قسمت تبدیل کنید.


اما در این میان باید حواس خود را همچون یک نینجای ماهر به بمب هایی که در میان میوه ها به بالا پرتاب می شوند جمع کنید زیرا با ضربه زدن به آن ها فرصت آب میوه گیری شما به اتمام می رسد.



مشخصات فایل:

حجم فایل: 74.6 مگابایت
نسخه: HD
اجرا در: ویندوز XP, 7, 8



راهنمای نصب

- اگر در هنگام اجرا با پیغام d3dx9_42dll مواجه شدید، نرم افزار DirectX را نصب کنید.

- اگر در هنگام اجرا با پیغام MSVCR100.dll مواجه شدید، نرم افزار Microsoft Visual C++ را نصب کنید.


[ دو شنبه 22 مهر 1392 ] [ 1:5 ] [ حسین ]

این برنامه دارای سیستم جالبی است که به طور خودکار می تواند نور مناسب برای عکس هایی که در محیط تاریک گرفته می شوند را تنظیم نماید و عکس هایی با کیفیت بگیرد.


همچنین این برنامه در گوشی های دارای فلش به گونه ای عمل می کند که با توجه به میزان نور محیط می توانید نور فلش را کم و زیاد نماید تا عکس مورد نظر شما کیفیت مطلوبی پیدا کند. برنامه فوق تمامی تنظیماتی که دیگر دوربین ها دارند را دارا می باشد که از جمله آن ها تنظیمات صدای دوربین جهت عکس برداری مخفیانیه، پشتیبانی از فلش در حالت های on/off/auto، قابلیت برچسب زدن مکان عکاسی، نمایش تمام صفحه و … می باشد.



برای دانلود این برنامه مخصوص اندروید اینجا را کلیک کنید.

همچنین می توانید برای گوشی های ویندوزفون Night Vision را دانلود کنید.

[ دو شنبه 22 مهر 1392 ] [ 1:3 ] [ حسین ]

صفحه نمایشتان را با استفاده از نرم افزار بسیار جالب بشکنید، البته نه واقعی و فقط برای سرگرمی.
این نرم افزار طوری صفحه نمایشتان را شکسته نشان می دهد که واقعا باور خواهید کرد چنین بلایی سر مانیتورتان آمده است.
yjc

برای استفاده از دیگر ابزار ها بر روی صفحه راست کلیک کرده و ابزار مورد نظر خود را انتخاب کرد.

 


yjcمشخصات فایل:
حجم فایل: 1.22 مگابایت
اجرا در: ویندوز XP, 7, 8

 

yjc
yjc

[ دو شنبه 22 مهر 1392 ] [ 1:0 ] [ حسین ]

Galaxy Jبا نام مدل SC-02F فعلا فقط برای بازار ژاپن عرضه می‌شود، اما ممکن است سامسونگ نیز همچون اچ‌تی‌سی کمی بعد این محصول را با نامی متفاوت، وارد بازار جهانی کند.

 

 

 

Galaxy J از سیستم عامل اندروید 4.3 و یک صفحه نمایش 5 اینچ از نوع Super AMOLED HD بهره می‌برد. از دیگر مشخصات فنی این تلفن می‌توان به پردازنده 4 هسته‌ای 2.3 گیگاهرتز Snapdragon 800 ،حافظه رم 3 گیگابایت و پشتیبانی از شبکه مخابراتی Xi LTE اشاره کرد که سرعت انتقال اطلاعات را تا 150 مگابیت در ثانیه میسر می‌کند. این تلفن همچنین از دوربین اصلی 13 مگاپیکسل در پشت و دوربین 2 مگاپیکسل در جلو، برخوردار است.

 

 

 

در محصول جدید سامسونگ طراحی مشابه به بدنه هر دو موبایلنوت ۳ و اس ۴ دیده می شود با این تفاوت که این تلفن در رنگ‌بندی شاد و جذاب شامل صورتی، سفید و آبی عرضه خواهد شد. تفاوتی که در طراحی این تلفن نسبت به اس 4 قابل مشاهده است، یکسان بودن رنگ دکمه فیزیکی Home با بدنه پشتی دستگاه است. بدنه Galaxy J مقاوم در برابر آب و گرد و غبار عرضه خواهد شد.

 

 

 

تلفن گلکسی جی سامسونگ از یک باتری 2600 میلی آمپرساعتی بهره برده و از درگاه microSD و NFC نیز پشتیبانی می‌کند.

[ دو شنبه 22 مهر 1392 ] [ 1:57 ] [ حسین ]

گوشی خود را با استفاده از انرژی خورشید شارژ کنید. کافی است تا نرم افزار را اجرا کنید و گوشی خود را مقابل آفتاب گذاشته و شارژ شدن آن را به نظاره بنشینید.

 
  
 
اگر شما هم دارید به این نکته فکر می کنید که چطور ممکن است که گوشی همراه شما بدون داشتن پنل و باتری خورشیدی با آفتاب شارژ شود باید بگوییم که درست می گویید این نرم افزار انگار برای شوخی کردن با کاربران توسط گوگل پلی ارائه شده است. خب خیلی عصبانی نشوید شما می توانید کمی دوستان خود را سرکار بگذارید و به آنها پز دهید که گوشی شما انقدر پیشرفته است که با انرژی خورشیدی شارژ می شود.

نسخه : 1.1
حجم : 132.46 KB
ویجت دارد : خیر
نیازمند روت : خیر
دیتا دارد : خیر
نسخه اندروید : نسخه 1.6 به بالا
 
 
[ پنج شنبه 21 شهريور 1392 ] [ 16:51 ] [ حسین ]

دیدن لانه پرندگان که در آن ها شاخه های مختلف با دقت به هم متصل شده اند بسیار لذت بخش است زیرا انسان را به فکر فرو می برد و بزرگی خداوند را بیشتر حس می کنیم. پرندگان هرکدام سبک خاص خود را در ساخت خانه دارند.

"تری الکساندر" یک حشره شناس آمریکایی است که سه ماه از زندگی خود را در دورترین نقطه از جنگل های آمازون با کمترین امکانات گذرانده است . او در این مدت به نوع خاصی از حشرات برخورد کرد که لانه های عجیبی می سازند.


این حشره شناس عکس هایی از این خانه های عجیب گرفته است . در این تصاویر می توان لانه های عجیبی را مشاهده کرد که به مانند یک منطقه حفاظت شده برای تخم های در حال رشد هستند.

این حشره که همچنان نامی برای آن انتخاب نشده است بر روی پوست درختان تخم گذاری کرده و سپس به دور آن حصارهایی از  جنسی شبیه به تار عنکبوت و کاملا مشابه با فنس هایی که انسان ها استفاده می کنند به دور آن ها می کشد. این حصارها مانع از ورود حشرات ریز به داخل محدوده تخم ها می شود.

تصاویر این لانه ها این روزها در میان بزرگان حشره شناسی دست به دست می شود اما هنوز کسی نمی داند چه موجودی می تواند تا این حد خلاق باشد. مطالعات نشان می دهد این موجود باید یکی از گونه های ناشناخته از عنکبوت باشد.







[ پنج شنبه 21 شهريور 1392 ] [ 16:47 ] [ حسین ]

دست زدن به عسل یا پا گذاشتن روی کندوی زنبورها از جمله دلایلی است که می تواند باعث عصبانی شدن زنبورها شود. حمله ان ها بسیار وحشتناک بوده و اگر کسی نتواند فرار کند دچار اسیب های شدیدی خواهد شد. در برخی موارد نیز حمله تعداد زیادی زنبور به انسان منجر به مرگ شده است.

چندی پیش آتش نشانهای منطقه شوآن در چین تماسی عجیب داشتند زیرا تعدای جوان درخواست کردند تا انها را از شر زنبورهای عصبانی خلاص کنند. این جوانان که درون خودروی گیر کرده بودند گفتند که توسط هزارن زنبور محاصره شده اند.


آتش نشانها با رسیدن به محل حادثه با یک خودروی آموزش رانندگی روبرو شدند که سه نفر در آن گیر کرده بودند و زنبورها نیز خودرو را محاصره کرده بودند. افراد درون خودرو به حدی ترسیده بودند که حتی توان روشن کردن خودرو را نیز نداشتند.

آتش نشان ها با استفاده از آب توانستند زنبورهای عصبانی را دور کنند و افراد محاصره شده از مهلکه جان سالم به در بردند. با انجام تحقیقات مشخص شد که دو دانشجوی رانندگی در حال آموزش دیدن بودند ناخواسته از روی یک کندوی عسل عبور کرده اند.

[ پنج شنبه 21 شهريور 1392 ] [ 16:42 ] [ حسین ]

کارخانه های خودروسازی که این روزها نمونه کارهایی برای جوانان می سازند به دنبال آن هستند تا در آینده ای نه چندان دور بازار خودروهای جوانان را به دست گرفته و بهره کافی را از آن بدست آورند. این شرکت ها هم اکنون طرح های مختلفی را ارائه کرده اند.

فیات یکی از شرکت هایی است که با خودروی فیات 500 امرروزه بازار خوبی را برای خود به وجود آورده است اما قصد دارد در آینده بیشتر در میان شرکت های بزرگ به حساب آید از این رو طرح های مختلفی را برای آینده دارد.


"جوشا شرکلیف" طراحی است که به تازگی خودروی "پرایم" را برای فیات کشیده است. این خودرو دارای یک صندلی بوده ولی فضای کافی برای حمل بار در آن تهیه شده است و خودروی به حساب می آید که کاربردش تنها برای جوانان است.

این خودرو تمامی امکانات مانند فرمان و سیستم کنترل اتوماتیک را در اختیار خواهد داشت. بدنه آن از مواد بسیار سبک بوده و قسمت راننده تماما با شیشه پوشیده شده است به طوری که دیدی کامل روی محیط اطراف خواهد داشت.

این خودرو با انرژی های پاک کار کرده و توانایی آن را دارد تا در چند ساعت به سرعت شارژ شود. هنوز از نظر مکانیکی و قدرتی که این خودرو خواهد داشت صحبتی نشده است اما می تواند به عنوان یک خودروی مسابقه ای نیز از آن استفاده کرد.









[ پنج شنبه 21 شهريور 1392 ] [ 16:36 ] [ حسین ]

بیشتر وقتا هم دلم میخواد تو حرم امام رضا (ع) باشم.

[ سه شنبه 29 مرداد 1392 ] [ 15:2 ] [ حسین ]

«خدايا ما را بخاطر قمپزهايي که تابه حال در کرديم و لُغُزهايي که خوانديم ببخش و بيامرز و در آمپاس قرارنده... الهي آميييين».

شايد اگر اين پيامک بامزه، يک ماه زودتر ميان مردم دست به دست مي‌شد، کسي نمي‌توانست زياد از مفهومش سردربياورد. به گزارش مهر، اما وقتي اين اصطلاحات در ماه مبارک رمضان هرشب بارها و در موقعيت‌هاي مختلف، در سريال «دودکش» و از زبان شخصيت اصلي سريال شنيده مي‌شود، خيلي زود آن را تبديل به تکه کلام‌هاي محبوب ميان مردم کرده است. 

اما اين تکه کلام‌ها چه معنايي دارد و در چه مواردي گفته مي‌شود؟

قُمپُز در کردن: اين اصظلاح از زمان جنگ دولت عثماني با ايران مورد استفاده قرار گرفت. قمپزنوعي توپ جنگي سَرپُر بود که دولتِ امپراطوري عثماني در جنگهايش با ايران به کار مي‌برد. 

قمپز اما برخلاف توپ‌هاي جنگي ديگر، هيچ اثر تخريبي نداشت و تنها در نقاط کوهستاني شليک مي‌شد تا با کمک پژواک صدا در کوهستان،صداي مهيبي توليد کند و موجب رعب و وحشت سربازان ايراني شود. اين توپ گلوله اي نداشت و فقط در آن مقدار زيادي باروت مي‌ريختند و پارچه‌هاي کهنه و مستعمل را با سُنبه داخل آن مي‌کردند و مي‌کوبيدند تا کاملا سفت و محکم شود و سپس آن را شليک مي‌کردند. چندي بعد که ايرانيان به ماهيت دروغين و توخالي اين توپ‌ها پي بردند، اصطلاح «قمپز در کردن» را براي ادعايي که سروصداي زيادي دارد اما بي اثر و دروغين است به کار مي‌بردند.

لُغُز خواندن: در لغت نامه دهخدا، معناي لغز که از نظر دستوري «مصدر مرکب» تعريف شده، اين طور بيان شده است:«بر کسي عيب گرفتن, به کنايه از کسي بد گفتن, کرکري خواندن.» اصطلاح لغز خواندن وقتي استفاده مي‌شود که کسي از روي دشمني يا حسادت و مدعي بودن، حرفي بزند يا از کسي بدگويي کند. هرچند گفته مي‌شود لغز، نام ديگر علم «منطق» هم بوده است و فيلسوفان باستان علم منطق را به نام لغز مي‌خواندند. شايد به همين دليل باشد که لغز را کلام پيچيده و غيرقابل درک هم معنا کرده اند.

ان قُلت آوردن: ريشه اين واژه عربي از يک جمله آمده است. در واقع معناي واژه به واژه اين عبارت، «اگر تو بگويي» است. اين تکه کلام وقتي به کار مي‌رود که مخاطب سعي در ايرادگرفتن و اشکال تراشي بيهوده از حرف‌هاي گوينده و يا کار و عمل او را داشته باشد. آن موقع است که گوينده تذکر مي‌دهد:«ان قلت نيار»!

آمپاس: شايد مورد استفاده ترين اصطلاح ميان تکه کلام‌هاي سريال دودکش، همين اصطلاح باشد. آمپاس از واژه آلماني Engpass گرفته شده و وارد زبان فارسي شده است. اين واژه آلماني در لغتنامه دهخدا به معناي تنگنا، فشار و کار انجام شده آمده است.

آچمز: شطرنج بازها اين اصطلاح را خيلي خوب مي‌شناسند. اين اصطلاح که ريشه ترکي دارد، در شطرنج وقتي استفاده مي‌شود که يکي از مهره‌هاي شطرنج در موقعيتي قرار مي‌گيرد که اگر حرکت داده شود، مهره شاه در موقعيت کيش قرار مي‌گيرد و بنابراين چاره اي ندارد جز اين که يا از جايش حرکت نکند و يا اين که مهره شاه به خانه‌هاي ديگر منتقل شود تا از خطر کيش دور شود. معمولا مهره‌هايي که در موقعيت آچمز قرار مي‌گيرند، با همين ترفند توسط حريف از جريان بازي خارج مي‌شوند. بنابراين اصطلاح آچمز شدن وقتي استفاده مي‌شود که فردي در موقعيت انجام شده قرار بگيرد و چاره اي نداشته باشد جز اين که کاري را به اجبار انجام دهد. معناي لغوي آچمز در زبان ترکي هم «بازنشدني» است.

ضرس قاطع: اين اصطلاح از دو واژه تشکيل شده. ضرس به معناي دندان تيز و برنده است. اما اين اصطلاح دوکلمه اي وقتي به کار مي‌رود که بخواهند از چيزي، حرفي يا کاري با قاطعيت دفاع کنند. آن موقع است که مي‌گويند:«به ضرس قاطع مي‌گم...»

[ سه شنبه 29 مرداد 1392 ] [ 14:26 ] [ حسین ]

خلاقیتش منو کشته.

[ سه شنبه 15 مرداد 1392 ] [ 1:34 ] [ حسین ]

شب قدر از شب‌های مقدس و متبرک اسلامی است. خداوند در قرآن مجید از آن به بزرگی یاد کرده و سوره‌ای نیز به نام «سوره قدر» نازل فرموده است. در تمام سال، شبی به خوبی و فضیلت شب قدر نمی‌رسد. این شب، شب نزول قرآن، شب فرود آمدن ملائکه و روح نیز نام گرفته است. عبادت در شب قدر برتر از عبادت هزار ماه است. در این شب، مقدرات یک سال انسان‌ها و روزی‌ها، عمرها و امور دیگر مشخص می‌شود. ملائکه در این شب بر زمین فرود می‌آیند، نزد امام زمان(عج) می‌روند و آنچه را برای بندگان مقدر شده بر ایشان عرضه می‌دارند. شب‌زنده‌داری و تلاوت قرآن و مناجات و عبادت در این شب، بسیار توصیه و تأکید شده است.

[ شنبه 5 مرداد 1392 ] [ 22:3 ] [ حسین ]


موضوعات مرتبط: ، ،
[ چهار شنبه 2 مرداد 1392 ] [ 2:2 ] [ حسین ]

زردآلو چشم و چراغ میوه‌های تابستانی است. این میوه کوچک نارنجی رنگ و شیرین سرشار از ویتامین A، ویتامین C، پتاسیم، کاروتن و سایر مواد مغذی مورد نیاز بدن می‌باشد که سلامتی را تضمین می‌کنند.

حالا که تابستان از راه رسیده است تا جایی که می‌توانید از این میوه خوشمزه استفاده کنید تا نه تنها باک ویتامین‌تان پر شود بلکه پوست‌تان نیز برای قرار گرفتن در زیر نور آفتاب آماده شده و همچنین افسردگی از شما دور شود. با ما همراه باشید تا گوشه‌ای از خواص این میوه نارنجی رنگ را با هم مرور کنیم.

زردآلو سرشار از ویتامین A

زردآلو منبع فوق‌العاده پیش ساز ویتامین A می‌باشد که در بدن به ویتامین A تبدیل می‌شود. این ویتامین برای رشد، بهبود وضعیت پوست و مخاط و همچنین تقویت قوه بینایی مفید است. این میوه کوچک حاوی خواص ضدعفونی‌کنندگی و آنتی‌اکسیدانی نیز می‌باشد که نقش موثری در پیشگیری از سرطان و پیری سلول‌ها دارند. علاوه بر اینها این ویتامین قدرت بدن را در برابر عفونت‌ها و بیماری‌ها بالا می‌برد.

باید بگوییم که ویتامین A محافظ پوست ماست به ویژه این که سپر بلایی در برابر اشعه‌های ماورای بنفش خورشید و آسیب‌های بیرونی مانند آلودگی هوا می‌باشد. برای همین اگر می‌خواهید پوست‌تان زیبا و سالم باشد یکی از راه‌هایش مصرف زردآلوست.

باید بدانید که 100 گرم زردآلو یعنی معادل دو عدد، حاوی 5/1 تا 3 میلی گرم پیش ساز ویتامین A می‌باشد که عملاً برابر 50 درصد نیاز روزانه یک فرد بزرگسال را تأمین می‌کند. توجه داشته باشید اگر باردار هستید، قرص‌های ضد بارداری مصرف می‌کنید یا سیگار می‌کشید بدنتان به ویتامین A و پیش ساز آن نیاز بیشتری دارد. در هر حال سعی کنید در این فصل که زردآلوها همه جا چشمک می‌زنند از خواص آن بی بهره نمانید.

زردآلو یعنی منبع مواد معدنی

با خوردن هر یک عدد زردآلو میزان زیادی پتاسیم دریافت می‌کنید. در واقع با مصرف هر 100 گرم از این میوه 315 میلی گرم پتاسیم جذب می‌کنید. البته خواص زردآلو به همین جا ختم نمی‌شود. اگر می‌خواهید بدنتان را به آهن، مس و منیزیم کافی مهمان کنید زردآلو را دریابید.

همه ما و به‌خصوص افرادی که فعالیت‌های عضلانی بالایی دارند (مثل ورزشکاران) به این مواد معدنی نیاز داریم. زردآلو در مواقعی که قرار است در گرمای هوای زیاد و طولانی مدت کار کنید انرژی زیادی به شما می‌دهد و از آنجایی که سرشار از پتاسیم است باعث احیای سلول‌ها و رفع خستگی بدن می‌شود و سموم را از بدن خارج می‌کند.

زردآلو زودهضم است


زردآلوی رسیده یک میوه بسیار خوشمزه و زودهضم است. جذب راحت آن به خاطر نرمی و طعم شیرین و کمی‌ترش آن است که باعث افزایش ترشحات معده می‌شود. فیبرهای موجود در آن برای بهبود عملکرد روده‌ها بسیار مفید هستند.

این میوه حاوی فیبرهایی مانند پکتین است که شهرت زیادی برای رفع یبوست دارد. فیبرهای زردآلو برای مقابله با تنبلی روده‌ها موثرند و حتی افرادی که روده‌های حساسی دارند نیز مشکلی در مصرف آنها نخواهند داشت.زردآلو جزو اولین میوه‌هایی است که می‌توان به بچه‌های کم سن و سال داد. البته اول باید هسته‌اش را در بیاورید و بعد با دقت له اش کنید.

زردآلو و ویتامین‌های دیگرش


زردآلو همچنین حاوی ویتامین C، کاروتن و لیپیدها نیز می‌باشد. این میوه باعث تولید گلبول‌های قرمز می‌شود و برای همین هم درمان مناسبی برای کم خونی است. اگر دچار مشکلاتی مانند روماتیسم یا گوش درد، افسردگی و غیره هستید نیز می‌توانید به زردآلو اعتماد کنید. این میوه نیز مانند میوه‌های دیگر راهی برای پیشگیری از ابتلا به سرطان و بیماری‌های قلبی عروقی می‌باشد.

چقدر زردآلو بخوریم


متخصصان توصیه می‌کنند که روزانه سه عدد زردآلو مصرف کنید تا نیاز بدن به بتاکاروتن تأمین شود. باید بدانید که زردآلوهای رسیده حاوی بیشترین میزان ویتامین‌ها و مواد معدنی هستند. حالا که تابستان است می‌توانید به راحتی از زردآلوی تازه استفاده کنید.

در باقی فصل‌ها نیز می‌توانید از زردآلوی خشک بهره ببرید. همچنین می‌توانید کمپوت آن را نیز تهیه و میل کنید. تهیه سالاد میوه یا افزودن این میوه به سالادهای دیگر و همچنین مصرف آن به همراه غلات صبحانه نیز از روش‌های دیگر مصرف بیشتر زردآلو می‌باشد. اگر از طرفداران ماسک‌های زیبایی هستید می‌توانید از این میوه ماسک طبیعی تهیه کنید.

برای این کار می‌توانید سه عدد زردآلوی رسیده را له کرده و با یک قاشق غذاخوری خامه تازه یا ماست و کمی آب لیموترش مخلوط کنید. مواد را هم بزنید تا کاملاً یکدست شود و ماسک را روی صورت‌تان بگذارید. بیست دقیقه صبر کنید و سپس صورت‌تان را شست‌وشو دهید. این ماسک صد درصد طبیعی پوست‌تان را صاف کرده و رنگ و رویتان را باز می‌کند.

 

==================================================
 

زنان عرب قبل از ظهور اسلام دارای پوشش شایسته نبودند

و با آشکار کردن زینت ها و نمایش برخی اندام خویش در جامعه حاضر می شدند

تا اینکه زمینه نزول آیات وجوب حجاب و حرمت خود نمائی در جامعه و مجالس عمومی

 آماده شد و آیاتی به زنان ابلاغ شد

 چنانچه می فرماید : در خانه های خود قرار بگیرید و همانند دوران جاهلیت نخستین

 که زنان به منظور خود نمائی از منزل خارج می شدند

در میان مردم ظاهر نشوید

 منظور این نیست که زن به طور کلی در خانه بنشیند بلکه این است که

برای خودنمائی و نمایش جاذبه های زنانه در میان مردم حاضر نشود

 منظور از جاهلیت نخستین چنانچه تفاسیر گویند

جاهلیت قبل از بعثت رسول گرامی اسلام(ص) بوده که در آن عصر

 وضعیت پوشش زنان عفیفانه و خودپسندانه نبوده است و بنابراین طبق این آیات

(نور -31 )خود آرائی و خود نمائی و بدحجابی زنان عمل جاهلانه ای است که

 زنان عصر جاهلیت قدیم به آن مبتلا بودند و زنان مسلمان

نباید زیر بار چنین ننگی بروند.

 اما چه شده است که زنان و دختران امروزی با توجه به گوشزدی که

قرآن کرده و به آنها گفته است که گول این فریب شیطان را نخورند

ولی باز دختران جوان و حتی برخی مادران نیز در این دام شیطانی

گرفتار شده اند.

این دخترانی که در خیابان آرایش کرده قدم می زنند

این دخترانی که موهای خود را برای جلب نظر بیرون می آورند

این دخترانی که با لخت کردن ساق دست و پای خود جلب توجه می کنند

این دخترانی که مانتوهای آنچنان تنگی می پوشند تا به آنها نگاه شود

این ها همه و همه کسانی هستند که فریب شیطان را خورده اند

بیائید برای استقبال از تنها معصوم باقیمانده عالم خود را آماده کنیم.

==============================================================

بلندترین موی گوش

نام مردي از هند به دليل داشتن بلندترين موي گوش جهان در كتاب ركوردهاي جهاني گينس به ثبت رسيد. گفته می شود مسئولان ثبت ركوردهاي جهاني گينس اين عنوان را در سال 2008 ميلادي برای «باجپايي» كه طول موهاي گوشش به 13 سانتيمتر مي‌رسد، در نظر گرفتند.
 


در حالی که بسياري از افراد تمايل ندارند شرايط اين مرد هندي را تجربه كنند و اين وضعيت آنان را شرمنده مي‌كند اما «باجپايي» از بدست آوردن اين عنوان افتخار و از موهاي گوشش مراقبت مي‌كند تا آسيبي نبيند.

بلندترین ناخن های دنیا

 نظافت و پاکیزگی یکی از مهمترین کارهایی است که انسان ها باید آن را رعایت کنند اما گاهی رعایت نکردن آن نیز می تواند باعث شکسته شدن رکورد شود.


ملوین بوث دارنده درازترین ناخن های انگشت یک جفت دست بود.هنگامی که در ۳۰ می ۲۰۰۹  ناخن های وی در شهر تروی ایالت میشیگان آمریکا اندازه گیری شد،درازای آنها ۹ متر و ۵۸ سانتی متر بود.

سنگین ترین موتور سیکلت دنیا

شاید قبلا چیزهایی در مورد عجیب ترین یا سریع ترین موتورسیکلت های دنیا خوانده باشید اما این یکی با همه آن ها تفاوت دارد. در سال 2007 رکورد سنگین ترین موتور سیکلت دنیا شکسته شد.


سنگین‌ترین موتورسیکلت جهان "هازر بایک اشمید"  نام دارد که به دست تیلو و ولفرد نیبل از آلمان ساخته شد و هنگامی که در ۲۳ نوامبر ۲۰۰۷ وزن شد،۴٫۷۴۹ تن بود.

بیشترین آدم در یک حباب

بازی با حباب ها  همیشه قشنگ بوده است و رکوردهای زیادی نیز به وسیله آن ها به ثبت رسیده است. یکی از این رکوردهای عجیب،‌ قرار دادن افراد در داخل خباب است.


در سال 2010 این رکورد به دو برادر که در یک جشن حباب بازی در چین شرکت کرده بودند رسید. این دو توانستند 118 نفر را در داخل یک حباب صابونی قرار دهند و این رکورد را به نام خودشان ثبت کنند.

دومیدانی  با کفش قواصی

"آشریتا فورمن" برای افرادی که رکوردهای گینس را دنبال می کنند نام آشنایی است. وی تا به حال بیش از 340 مورد رکورد در کتاب گینس به ثبت رسانده است و هم اکنون 113 مورد آن ها را همچنان در دست دارد. یکی از عجیبترین رکوردهایی که او به ثبت رسانده است، سریع ترین دوندگی با کفش قواصی است. او توانست مسیر تعیین شده را در 7 دقیقه بدود.


دو 100 متر با چهار دست و پا

در سال 2008 رکوردهای بسیار زیادی در دنیا جابه جا شد. در این سال بیش از 290 هزار نفر برای جا به جا کردن رکوردهای جهانی اقدام کردند. یکی از این رکوردها را یک جوان ژاپنی به نام خودش ثبت کرد. او توانست 100 متر را در 18 ثانیه بر روی 4 دست و پایش بدود.

==============================================================

Chromium نام مرورگر جدید و متن بازی است که با سرعت و امنیت بسیار بالا اقدام به نمایش صفحات وب می کند.در طراحی این مرورگر بسیاری از الگوریتم های زائدی که باعث کند شدن سرعت جستجو می شدند،حذف شده اند و در کل مرورگری با امنیت و سرعتی بسیار بالا را تشکیل داده است.این مرورگر امنیت بسیار بالایی در مقابل ویروس ها و دسترسی های غیرمجاز دارد.

 
 
 
برخی از ویژگی های این نرم افزار:
 
طراحی زیبا و دارای آیکون های جدید
امنیت بسیار بالا در مقابل ویروس ها و تهدیدات اینترنتی
سرعت بسیار بالا در نمایش صفحات وب
طراحی شده بر پایه ی HTML 5
امکان افزودن و مدیریت Add-ons


=============================================================================

آسیب دیدگی، جزئی از ورزش است که نمی توان از آن دور بود زیرا با تحرک زیادی که در ورزش وجود دارد هر ورزشکاری ممکن است مصدوم شود. در میان ورزش ها فوتبال به دلایل مختلف بیشترین آمار مصدومت را دارد که در میان آن ها برخی به طور وحشتناک مصدوم می شوند. این بازیکنان گاهی بعد از چند سال به فوتبال بازمی گردند اما دیگر آن قدرت سابق خود را از دست می دهند.

** ادواردو داسیلوا

در سال 2008 در حالی که زمان به سرعت در بازی "آرسنال" و "بیرمنگام" می گذشت ناگهان "مارتین تیلور" مدافع بیرمنگام تکلی ناجوانمردانه روی پای چپ "داسیلوا" رفت و در همان جا پای او از قوزک به طرز وحشتناکی شکست. این آسیب دیدگی به حدی بود که استخوان او از گوشت جدا شده و حتی جوراب داسیلوا را پاره کرد. او پس از یک سال دوری از فوتبال بار دیگر به میدان بازگشت.

** فرانچسکو توتی

در حین بازی های لیگ ایتالیا در سال 2006 "فرانچسکو توتی" اسطوره فوتبال ایتالیا دچار مصدومیت بدی شد. در این بازی که میان تیم های رم و امپولی در حال برگزاری بود، بعد از یک تکل خطرناک، "توتی" نتوانست درست روی پای خود فرود آید و از ناحیه زانو دچار مصدومیت شد. زانوی او پیچ خوردگی بدی پیدا کرد به طوری که پایش از زانو به عقب برگشت. "توتی" همان شب تحت عمل جراحی قرار گرفت و توانست بعد از چند ماه به فوتبال بازگردد.

** لوک نیلس

در حالی که تنها 4 دقیقه از بازی دو تیم "استون ویلا" و "ایپسوئیچ تاون" در لیگ انگلستان گذشته بود، "لوک نیلس" مهاجم تیم "استون ویلا" برخورد بدی با دروازبان تیم حریف داشت که باعث شد ساق پایش از 4 نقطه خرد شود. این اتفاق که در سال 2000 رخ داد به حدی بد بود که باعث شد این بازیکن برای همیشه از فوتبال خداحافظی کند.

** جبریل سیسه

گاهی جوانمردانه و دوستانه ترین بازی ها نیز می تواند به خشونت کشیده شود. در سال 2006 در یک دیدار دوستانه میان چین و فرانسه تکلی بد از سوی "شاندونگ لی" روی پای "جبریل سیسه" زده شد که باعث خرد شدن استخوان های ساق پای "سیسه" شد. این تکل به حدی بد بود که به نظر پای او قطع شده است و کاملا از حالت عادی خود خارج شد. این مصدومیت برای "سیسه" باعث شد تا از دوران اوجش فاصله بگیرد.

** ادگار اندراده

در سال 2007 لیگ مکزیک شاهد اتفاقی ناگوار بود. در بازی میان تیم های "کروز" و "تیکاس" بازیکنی به نام "ادگار اندراده" در حالیکه قصد داشت توپ را پس بگیرد دچار پیچ خوردگی پا از ناحیه زانو شد. این حادثه به قدری وخیم بود که پای او کاملا برعکس شد و زانویش 180 درجه پیچید. این بازیکن بار دیگر توانست در سال 2009 درحالی که بیش از یک سال و نیم استراحت کرده بود به میدان بازگردد.

===========================================================

 

 
 
========================================================================

 

 

 

=================================================================

 

عکس: «اَنگری بردز» واقعی!


  ==============================================================
 

 

دانلود کلیپ بازی فوق العاده زیبای مسی در 5 سالگی

 

امروز برای شما بازدیدکنندگان عزیز کلیپ بازی فوق العاده زیبای مسی در ۵ سالگی اش رو  آماده کردیم. در این کلیپ می بینید که مسی چگونه در این سن کم چگونه بازی کنان حریف رو دریبل می کنه و به اونا گل می زنه.

پیشنهاد می کنم این کلیپ جالب رو از دست ندین.

 

 

دانلود کلیپ بازی فوق العاده زیبای مسی در 5 سالگی فرمت: wmv

دانلود کلیپ بازی فوق العاده زیبای مسی در 5 سالگی حجم: ۹.۸ مگا بایت

دانلود کلیپ بازی فوق العاده زیبای مسی در 5 سالگی دانلود: دانلود مستقیم

دانلود کلیپ بازی فوق العاده زیبای مسی در 5 سالگی رمز: www.yasdl.com

دانلود کلیپ بازی فوق العاده زیبای مسی در 5 سالگی منبع: یاس دانلود

 

 

بازی Far Cry 3 یکی از عناوین موفق شرکت Ubisoft در سال گذشته بود که توانست امتیازات خوبی را کسب نماید . برای شما علاقه مندان به این بازی اکشن ، آهنگ های متن بازی را به صورت جداگانه و با کیفیت عالی ۳۲۰kbps آماده کرده ایم . این مجموعه شامل ۱۷ آهنگ می باشد که کاری از Brian Tyler هستند . گیم پلی این بازی چیزی بین مخفی کاری و شوتر محض است.چیزی که گیمر های نسل هفتم ، به آن علاقه ی مضاعفی در مقایسه با سایر سبک ها نشان داده اند.

 

Far Cry 3 Original Game Soundtrack دانلود آهنگ های بازی فارکرای 3   Far Cry 3 Game Soundtrack

 

password دانلود آهنگ های بازی فارکرای 3   Far Cry 3 Game Soundtrack پسورد فایل: www.downloadha.com

download دانلود آهنگ های بازی فارکرای 3   Far Cry 3 Game Soundtrack لینک دانلود ۱۴۹ مگابایت | لینک کمکی

=========================================================================

چند هفته ی گذشته بود که کنسول بازی ایکس باکس 360 جای خود را فرزند کوچکش یعنی ایکس باکس وان داد به همین علت بسیاری از تحلیل گران فعال در زمینه فناوری اطلاعات مرگ Xbox 360 را پیش بینی کردند.

 
 
اما نه تنها ایکس باکس 360 منقرض نشده،بلکه هنوز تولید محصولات جدید مرتبط با آن نیز به چشم می خورد.یکی از این محصولات دسته جدید بازی می باشد که برای این کنسول بازی ساخته شده و از فلز طلا در ساخت بدنه آن استفاده شده است.
 
البته ظاهر این محصول تغییری نداشته اما سازندگان آن ادعا می کنند این دسته بازی بروزرسانی شده است.قیمت دسته بازی ساخته شده از طلا برای ایکس باکس 360 بیش از پنجاه و چهار هزار دلار اعلام شده است.
 
====================================================================

 

تاب بازی یکی از تفریحات بچگی است که جذابیت خود را دارد. این بازی گاهی بزرگسالان را نیز تحریک می کند تا کمی در هوای آزاد معلق بوده و خاطرات کودکی را یادآوری کنند.

تاب بازی با همه زیبایی هایی که دارد باید ایمنی هم در کنارش وجود داشته باشد وگرنه حوادث بدی را به وجود خواهد آورد. با این حال آنهایی که به اکوادور سفر می کنند خیلی ایمنی را جدی نمیگیرند و تنها از ترسناک ترین تاب دنیا لذت می برند.


این تاب در بالاترین نقطه از سرزمین اکوادور و در منطقه ای به نام "خانه درختی" قرار گرفته است. این تاب به شما اجازه می دهد تا دقایقی را در هوا خوب و دقیقا روی لبه یک دره 200 متری معلق باشید تا در کنار هوای خوب کمی هم آدرنالین به بدن تزریق کنید.

در کنار ترسناکی این تاب منطقه ای شگفت انگیز زیرپای شما قرار دارد که به عنوان یکی از زیباترین مناظر دنیا شناخته میشود. این تاب اجازه می دهد تا در آسمان و در حالی که با مرگ بازی می کنید از محیط لذت ببرید. البته این نکته را نیز باید گفت که این تاب هیچ ایمنی خاصی دارد.



 

نرم افزار فوق العاده معروف Babylon که در زمینه ترجمه کلمات و متون ید طولایی دارد را همه می شناسیم. پشتیبانی بیش از ۷۵ زبان زنده دنیا و تبدیل و ترجمه آن به زبان های دیگر باعث می شود همه نیازهای کاربران در مورد ترجمه زبان ها بر طرف شود . برای ترجمه متن های کامل و بازگشایی سایت ها ۳۱ زبان مورد پشتیبانی هستند . این نسخه که همانند نسل های قبلی بیش از ۱۷ زبان زنده دنیا را به صورت پیش فرض پشتیبانی می کند قادر است تا علاوه بر تلفظ کلمات به زبان های مختلف متون را هم ترجمه کند. ترجمه متن یکی از مواردی است که کاربران به آن توجه بسیار ویژه ای دارند، هرچند ترجمه متن با Babylon تنها با داشتن یک ارتباط اینترنتی فراهم می شود اما بازهم عملکرد نرم افزار تحسین برانگیز است.قابلیت بسیار مهم و کلیدی که در این نسخه اضافه شده است، امکان ترجمه وب سایت ها به صورت آنلاین است، بدین صورت که کاربران می توانند با استفاده از این قابلیت آدرس وب سایت مورد نظر را داده و منتظر بمانند تا با توجه به زبانی که انتخاب کرده اند ، صفحه وب سایت مورد نظر را ترجمه شده تحویل بگیرند. قابلیت جالب دیگر هم امکان تبدیل واحد های مختلف به یکدیگر هستند که می تواند استفاده زیادی برای کاربران داشته باشد.

 

Babylon نسخه جدید دیکشنری قدرتمند و محبوب Babylon v10.0.1 r18

 

قابلیت های کلیدی نرم افزار Babylon v10.0.1 r18 :
- قابلیت ترجمه متن با امکان پشتیبانی از ۳۱ زبان زنده دنیا
- بهره برداری و پشتیبانی از ۷۵ زبان زنده دنیا از جمله زبان شیرین پارسی
- قابلیت تبدیل واحد های مختلف
- امکان تلفظ کلمات با قابلیت پشتیبانی از زبان های مختلف
- تغییر محیط کاربری نرم افزار و البته جذاب تر شدن آن
- امکان ترجمه سایت تنها با چند کلیک ساده (جدید)
- امکان نمایش ترجمه ها همراه با توضیحات Wikipedia
- قابلیتی به نام Globle ، موجود در محیط کار ویندوز که دسترسی به نرم افزار را سریعتر می کند
- به روز رسانی های نرم افزار
- امکان تغییر پوسته های نرم افزار
- توانایی Auto Completion
- قابلیت ترجمه متون Document ها با قابلیت پشتیبانی از فرمت های TXT ، PDF و Word
- قابلیت اضافه شدن منو برای تلفظ و ترجمه در MS Office
- پشتیبانی کامل از زبان های عربی و زبان پارسی
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز ۷
- و …

 

- توجه : برای نصب می بایست به اینترنت وصل باشید .

 

password نسخه جدید دیکشنری قدرتمند و محبوب Babylon v10.0.1 r18 پسورد فایل: www.downloadha.com

download نسخه جدید دیکشنری قدرتمند و محبوب Babylon v10.0.1 r18 لینک دانلود – 1.28 مگابایت | لینک کمکی

 

===========================================================================

 

گوشی من

وقت درس خوندن

پ نه پ و ترول !

ساخت چین!

فصل امتحانات نزدیکه ها!

ترول بچه شیطون!

پاشو دیرت شد

حموم رفتن دختر و پسرا

همکاری صمیمانه!

کودکی من و شما

یاد گیری گیتار

کمک خواستن دختر و پسر

 

ترول های جدید در                www.trollparsi.ir

ترول های جدید Www.trollparsi.ir

ترول های جدید www.trollparsi.ir

ترول های جدید www.trollparsi.ir

ترول های جدید www.trollparsi.ir

خودکشی دختر

آموزش پدر به فرزند

 

حس کشتن پشه

 

========================================================================

 

[ سه شنبه 18 تير 1392 ] [ 1:28 ] [ حسین ]
صفحه قبل 1 2 صفحه بعد
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید و امیدوارم لذت ببرید. نظر یادتون نره.........
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 13
بازدید دیروز : 10
بازدید هفته : 67
بازدید ماه : 66
بازدید کل : 22201
تعداد مطالب : 14
تعداد نظرات : 19
تعداد آنلاین : 1

* *

* * ابزار پرش به بالا *
Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
* *

کد حباب *